System tubelles/bezdętkowy
Czy warto przejść na system bezdętkowy i używać uszczelniacza Momum?
Odpowiedź jest prosta: Tak!
Czym tak naprawdę jest system bezdętkowy?
System bezdętkowy jak sama nazwa wskazuję jest bez dętki.
Żeby było to możliwe potrzebne jest koło o specjalnej konstrukcji, takie koła najczęściej oznaczone są symbolem Tubeless Ready lub skrótem TR.
Obręcze takich kół mają odpowiednio wyprofilowane ranty, dzięki czemu powietrze z opon nie ucieka.
Ultra ważnym elementem systemu bezdętkowego jest uszczelniacz czyli tak zwane potocznie mleczko w slangu rowerzystów.
Czym wyróżnia się uszczelniacz Momum Gum?
-
Jest kompatybilny z dętkami i oponami wszystkich producentów
-
Nie jest wrażliwy na zmianę temperatur, nie zamarza zimą
-
Latem działa tak samo dobrze jak zimą
-
Bardzo szybko uszczelnia wszystkie otwory po przebiciu spokojnie do 8mm
-
Idealnie sprawdza się do użytku rekreacyjnego i profesjonalnego, do rowerów przełajowych, MTB, szosowych i turystycznych
-
Po aplikacji łatwo się rozprowadza i nie zmienia wyważenia kół
-
W bardzo łatwy sposób można dolać uszczelniacz przez rdzeń wentyla
-
Uszczelniacz działa z nabojami C02 nie zmienia stanu skupienia
Jakie czary wykonuje Mleko Momum, że to działa?
W chwili przebicia opony płyn dostaje się do dziury i reaguje na gwałtowną zmianę ciśnienia, szybko zastygając.
Na pęknięciu tworzy się trwała i gumowa łatka, często rowerzyści nie zauważają nawet takiego przecięcia w trakcie jazdy.
Jeżeli pojawi się większa dziura, wystarczy dopompować oponę, można to zrobić naszą Pompką CO2 i ruszać dalej.
Zalety systemu bezdętkowego:
- Ogólna poprawa komfortu jazdy, zero stresu, że nagle będziemy musieli przerwać jazdę, bo trzeba wymienić dętkę
- Rower staje się lżejszy
- Możliwość jazdy na niższym ciśnieniu
My widzimy same zalety tego systemu i zachęcamy Was do spróbowania. Myślę, że jak spróbujecie to już nigdy nie wrócicie do dętek lub innych uszczelniaczy niż Momum Gum.
Wybór pozostawiamy Wam!
Autor wpisu Monika